úterý 1. února 2011

Pár šňůrek a trochu rouna

... a že těch plstěných kuliček a koulí zbylo trochu více, pustila jsem se do tvoření několika dalších náhrdelníků z úpletových šňůrek, už přímo na prodej do svého e-shopu Ateliér TEWA, který mám na fler.cz. Některé odstíny jsem ale musela ještě připlstit a pak mne skolila chřipka. Ve stavu ležícím nudícím jsem užmoulala z ovčího rouna ještě několik barevných ostnů, abych konečně vyrobila "pichlavé" náhrdelníky, které jsem měla v hlavě už dost dlouhou dobu. Vlastně od té doby co LOTR začal nabízet plstěné dredy do vlasů.

Kompletní nabídku všech nových textilních šperků najdete v e-shopu zde, a protože právě barvím ovčí rouno na plstění, vzniknou další barevné kombinace a realizace i jiných nápadů se šňůrkami v kombinaci s plstěním.








Žádné komentáře:

Okomentovat