pondělí 13. června 2011

Budeš tam sedět dlouho?

 Nudíte se? Kupte si Aqua voskovky. Budete mít doma počmáranou 
toaletu jako veřejné záchodky....










16 komentářů:

  1. :-D Zřejmě dlouhodobá práce a celé rodinky, že? :-) Škoda, že nemáme bílé dlaždičky.

    OdpovědětVymazat
  2. No, krásný :-))), po půlročním užívání mojí dcerkou šly spáry umýt jen Savem, voskovky byly naprosto všude, pak je zapomněla ve vodě, to byla taky echtovní záležitost :D

    OdpovědětVymazat
  3. To by se mi docela hodilo, zrovna jsem chytla střevní chřipku, takže bych onu místnost mohla zvelebovat co chvíli...

    OdpovědětVymazat
  4. Lenka Štrosová13. června 2011 v 18:15

    Svati :)))
    Jak je vidět, záchodově kreativní jste celá rodinka ! Já bych to u nás vzhledem k aktuálnímu slovníku puberťačky neriskla ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. odkud letis vcelicko? vyste proste vtipna pani! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsem ráda, že vás to všechny (aspoň doufám) pobavilo ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. To je hodně bláznivá výzdoba. Dlouhé sezení na záchodě:-)) hihi Moc se mi líbí!!

    OdpovědětVymazat
  8. Hanake :-D už budeme muset kousek umazat, tak zas budou nové kresbičky ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. To je super!!! Záchod je prostě kreativní prostředí :)

    OdpovědětVymazat