sobota 18. ledna 2014

Viditelnost fotografií

Omlouvám se všem, nějakým záhadným způsobem se mi odmítají načítat fotografie v blogu. Pracuji pečlivě na nápravě, vkládám všechny fotografie znovu. Děkuji za trpělivost. Bohužel, některé příspěvky budou nenávratně ztraceny....

18 komentářů:

  1. Hurá! Svatava je živa! :-) Vymazala jsem ze sledovaných všechny, kdo se na blogu neozvali, ale tento blog ne - budou další příspěvky? Fotky - časem? Moc se těším!! DaG

    OdpovědětVymazat
  2. Mně teda fotky z blogu nejdřív dělaly potíže jenom v RSS čtečce, ale teď koukám, že to bude nějaký větší problém. Tak snad se brzy vyřeší, těším se na nové příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  3. Možná to pomůže... Měla jsem podobný problém, články na blogu zůstaly ale místo fotek jsem měla šedou značku "zákaz vjezdu" :-/ Problém byl na profilu Google+
    Je nutné zakliknout v nastavení že chceš sdílet fotky veřejně. A také ve složce fotky (které se načítají z blogu) žádné nevymazávat (pokud jsi tak udělala, obnovit z koše, jsou tam 60 dní).
    Kuráž!

    OdpovědětVymazat
  4. To se mi také stávalo. V Google foto se mi objevila nová složka s fotografiemi, kterou jsem nevytvořil, a vlastně ty fotky jsem měl již v jiných složkách, tedy dvojmo, tak jsem je poslal do koše ale žel jsem i vymazal koš. Teď již vím, že to byla složka, kterou Google vytvořil z fotek na mém blogu v Bloggeru, také nová složka má název blogu a je mi to již jasné-nemazat, jednou mi zmizely fotky, které jsem na blog nedával z fotek Google+ ale z počítače a nic jsem ve fotkách Google nemazal, přesto zmizely, totiž Picasa stahující fotky z notebooku si vytvořily složku v mém notebooku a tam ty fotky byly, jakmile jsem je smazal z notebooku, zmizely i z té složky Picasa v mém notebooku, nějak je to všechno propojené, což není chytré ale musí se tomu člověk přizpůsobit :-)

    OdpovědětVymazat
  5. شركة صقور الدمام لخدمات نقل الاثاث والعفش بالدمام والمنطقة الشرقية اتصل الان 0503430129
    اهم خدمات شركه نقل اثاث بالدمام بالخبر بالجبيل بالقطيف بالاحساء
    هناك عدد من الشركات التى تقوم باعمال نقل الاثاث من بالدمام والمنطقة الشرقية” الى اى مكان اخر او العكس فاذا كنت تبحث عن افضل الشركات التى تقوم باعمال النقل فتاكد انك لم تجد افضل من شركتنا كما ان سر نجاح شركتنا هو الاعتماد على بعض العوامل والاسباب التى ساعدتت على الوصول الى ذلك فمن اهم ما تقوم بيه الشركه هو كالتالى تعتمد على افضل طاقم عمل مميز لديه القدره على القيام باعمال الفك على اعلى مستوى من الخبره حتى لا يظهر فى الاثاث اى عيب مره اخرى بعد ان يتم” اعمال التركيب “فاذا اراد ان تشعر بالتميز فعليك ان تستعن بينا على الفور تستخدم “شركه نقل اثاث بالدمام والمنطقة الشرقية “على افضل طاقم عمل مميز لديه القدره على القيام باعمال التغليف على اعلى مستوى وبالاعتماد على البلاستيك ذات الفقاقيع والاربطه والاشرطه الاصقه وافضل المواد المتواجده فى الاسواق والتى لا تؤدى الى ظهور اى عيب فى الاثاث مره اخرى لان تغليف الاجهزه الكهربائيه يختلف عن “تغليف الاثاث ويختلف عن تغليف الزجاج “
    شركة نقل عفش بالدمام
    وهكذا فلا تتردد فى الاستعانه بينا على الاطلاق
    تعتبر “شركه نقل اثاث بالدمام والمنطقة الشرقية ” من اهم الشركات التى تقوم باعمال النقل بالاعتماد على افضل السيارات المخصصه المعروفه باسم الكونتر لحمايه الاثاث من العوامل المناخيه المختلفه والاتربه فلا داعى للقلق او التردد من شان النقل على الاطلاق كما ان طاقم العمل المميز يتم ترتيب الاثاث بطريقه معينه لحمايته من الاهتزازات والمطبات حتى لا يظهر اى عيب فى الاثاث بعد ان يتم التركيب
    تقوم الشركه باعمال النقل برا او جوا او بحرا بعد ان يتم اختيار عملاءنا طريقه النقل يتم القيام باعمال النقل مع توفير الاجراءات الجمركيه المميزه لاعمال النقل فكل ما عليك هو الاتصال بينا فقط

    OdpovědětVymazat
  6. Clipping path service is really helpful when you want to show your image with good looking on your eCommerce platform.

    OdpovědětVymazat
  7. buy real registered drivers license
    buy real driver's license online
    buy certificates online

    https://buyonlinedocuments.com/services/real-drivers-license-online/

    buy drivers license online
    fake drivers license for sale
    purchase drivers license online
    buy real driver license online
    buy fake driver's license online
    buy fake driver's license

    https://buyonlinedocuments.com/services/buy-legit-usa-passport/

    buy fake drivers license
    buy a fake drivers license online
    buy fake drivers license online

    https://buyonlinedocuments.com/services/buy-university-certificates-online/

    real driver license for sale
    buy real driving license online

    https://buyonlinedocuments.com/services/buy-social-security-card-in-2020/

    buy registered drivers license online
    buy drivers licence online
    fake license for sale
    fake driving licence online
    registered fake drivers license
    buy fake driver license
    buy driving license online

    https://buyonlinedocuments.com/services/usa-green-card-residence-permit-online/

    Contact Information Below
    Official Website … ( https://BUYONLINEDOCUMENTS.COM/ )
    CONTACT US: info@buyonlinedocuments.com
    Contact …. puredocuments@gmail.com
    Contact … Whatsapp .. +1 (725 222 8302)
    Contact … Call … +1 (725 222 8302)
    Contact… TEXT … +1 (725 222 8302)
    Contact Wickr ... buydocuments
    Contact Telegram … buyonlinedocuments

    OdpovědětVymazat