pondělí 15. listopadu 2010

Už mají své místo


Plechová krabice se skleněným víkem je hotová. Pěkně vypucovaná. V týdnu ještě přišla menší zelená plechová krabička. Nemohla jsem odolat těm dětským postavičkám. Zavírání funguje, ale byl to zřejmě kufřík a poškodil se. Někdo tedy do víka udělal dvě díry a zamontoval měděný drát, aby se lépe otvírala a nosila. Hned jsem věděla co do ní dám, ale ještě lepší do ní budou ty tatínkovi hliněné kuličky, kostky a skleněné postavičky z Člověče nezlob se.







A nakonec jsem si i trochu hrála... klikací pozdrav.

7 komentářů:

  1. jáááá užžž chciii taky bložek, páč se mi u vás tuze líbí, pani! krásný věci máte a je tu tulik outulno. děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. A ta krabice prosklená je báječná ! Tohle teda umíš - kromě všeho jiného - !

    OdpovědětVymazat
  3. Já se budu těšit, pani a děkuju!

    OdpovědětVymazat
  4. Lenko ;-) krabice se mi líbí čím dál tím více.

    OdpovědětVymazat
  5. Krabice jsou naprosto úžasné a pokladům to v nich bude slušet!

    OdpovědětVymazat