pátek 5. srpna 2011

Lampa

 Říká se, že pod svícnem je největší tma. Něco na tom asi bude, bo
se tak nějak stalo, že při třídění a oklepávání použitých cihel na tom 
našem "mrtvém" pozemku, na mne má matka zavolala: "Pojď si sem, 
jsou tady nějaký starý okna, nechceš to na ty tvoje obrazy? Než se 
to vyhodí." Tak jsem se tedy šla. 


Co jsem našla?

Ono totiž není lampa jako lampa. To brouzdáte po netu a slintáte nad
těma holandskýma, anglickýma a severskýma blogama, shopama a ani
nevíte, že za humny máte učiněný poklad - kryt na lampu. Myslím, že 
trocha inspirace neuškodí:







Není smaltovaná ani nijak robustní, ale lehká hliníková, jen dodělat
elektrický přívod a taky jsem z kuchyně moc dobře slyšela: "Jo já 
o ní vim mami. Já ji tam viděl, ale doufal jsem, že do toho bordelu 
nepoleze a nenajde ji." :-)))




10 komentářů:

  1. :-D Gratulace! a doufají zbytečně, viď?! Už by nás přeci mohli mít přečtený :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Svatko, vidím v tom bordelu i ňákej dlouhej kovovej stůl bez desky, taky pěknej!!

    OdpovědětVymazat
  3. Daši a ještě je tam takovej oválnej plechovej truhlík velkej ;-) stůl do ateliéru už mám, ale prozkoumám to ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Lenka Štrosová5. srpna 2011 v 19:22

    Ten Aleš je prdlej :)
    Zdá se, že věci k tobě přicházejí v pravý čas. Lampa dobrá.

    OdpovědětVymazat
  5. no vida, jeden se s tim kupuje a druhej to ma zrovna na vejminku :) gratuluju k nalezu! ja tam vidim jeste nejaky korintsky sloupek, ze by k venusi do koupelny ? :)

    OdpovědětVymazat
  6. lampa je výborná a až projde tvýma rukama:-)

    OdpovědětVymazat